Łódzkie Studia Teologiczne nr 31(2022)2

pobierz plik |
MEDIA – POLITYKA – RELIGIA
CZĘŚĆ II
MEDIA – POLITICS – RELIGION
PART II
Redaktor naukowy/Scientific editor ks./Fr. Rafał Leśniczak
ks. Rafał Leśniczak, Wprowadzenie
ROZPRAWY I ARTYKUŁY
Dominik Adamczyk, Wizerunek medialny kandydatów na urząd Prezydenta RP w kampanii wyborczej 2020 roku. Analiza wybranych telewizyjnych serwisów informacyjnych
Bartłomiej Bazyluk, Strategie mediów wobec uzależnionego artysty. Analiza tekstów o Amy Winehouse zamieszczonych na portalu Pomponik w latach 2008-2012
Oliwia Białobrzewska, Strategia promocji filmu jako produktu kultury popularnej na przykładzie Netflixa
Aleksandra Boryń, Kampania społeczna marki RIMMEL #IWillNotBeDeleted jako przykład kampanii przeciw beauty hejtowi
ks. Tomasz Chlebowski, Cyfrowa klepsydra. Internetowe przedstawianie śmierci znanych osób
VARIA
ks. Bartosz Trojanowski, Prerogatywa diakona przejściowego do święceń prezbiteratu. Przyczyny i konsekwencje (kan. 1030 KPK)
RECENZJA
Jakub Akonom, (rec.) Ks. Tomasz Przybyła, Formacja ministrantów w ujęciu ks. Franciszka Blachnickiego, Wydawnictwo Światło-Życie, Instytut im. ks. Franciszka Blachnickiego, Kraków 2017, ss. 441.