Łódzkie Studia Teologiczne

  • Rada Naukowa
  • Redakcja
  • Recenzenci
  • Dla autorów
    • Regulamin
    • Procedury recenzji
    • Sposób cytowania
  • Wydania
    • archiwum
    • od 1992 roku do dziś
  • Kontakt

mar 9, 2022

Home → 9 mar 2022

31(2022)2

mar 9, 2022 Rafał Leśniczak No Comments

Łódzkie Studia Teologiczne nr 31(2022)2

Studia 2022-2 (okładka)-s1-1

pobierz plikpdf

MEDIA – POLITYKA – RELIGIA
CZĘŚĆ II

MEDIA – POLITICS – RELIGION
PART II

Redaktor naukowy/Scientific editor ks./Fr. Rafał Leśniczak

ks. Rafał Leśniczak, Wprowadzenie

 

ROZPRAWY I ARTYKUŁY

Dominik Adamczyk, Wizerunek medialny kandydatów na urząd Prezydenta RP w kampanii wyborczej 2020 roku. Analiza wybranych telewizyjnych serwisów informacyjnych

Bartłomiej Bazyluk, Strategie mediów wobec uzależnionego artysty. Analiza tekstów o Amy Winehouse zamieszczonych na portalu Pomponik w latach 2008-2012

Oliwia Białobrzewska, Strategia promocji filmu jako produktu kultury popularnej na przykładzie Netflixa

Aleksandra Boryń, Kampania społeczna marki RIMMEL #IWillNotBeDeleted jako przykład kampanii przeciw beauty hejtowi

ks. Tomasz Chlebowski, Cyfrowa klepsydra. Internetowe przedstawianie śmierci znanych osób

VARIA

ks. Bartosz Trojanowski, Prerogatywa diakona przejściowego do święceń prezbiteratu. Przyczyny i konsekwencje (kan. 1030 KPK)

 

RECENZJA

Jakub Akonom, (rec.) Ks. Tomasz Przybyła, Formacja ministrantów w ujęciu ks. Franciszka Blachnickiego, Wydawnictwo Światło-Życie, Instytut im. ks. Franciszka Blachnickiego, Kraków 2017, ss. 441.