Wszystkie pola są obowiązkowe
Patronat medialny:
----------
Informacje dodatkowe:
Ostatnia przed wakacjami w 2024 r. edycja online kursu dla fotografów i operatorów kamer planujących rejestrację celebracji liturgicznych, odbędzie się w sobotę, 27 kwietnia 2024 r. w godz. 8.00-15.00. Ukończenie kursu jest niezbędne do fotografowania i filmowania w obiektach sakralnych. Zapisy potrwają do 26 kwietnia 2024 r. do godz. 18.00 lub do wyczerpania wolnych miejsc. Jedynym miejscem zapisów będzie formularz: http://archidiecezja.lodz.pl/kurs-fotooperator/ ZAPISY WKRÓTCE!!!
Koszt kursu: 250 złotych brutto (w przypadku wpłaty w terminie - do 22 kwietnia) lub 280 złotych brutto (w przypadku wpłaty po terminie, ale przed rozpoczęciem kursu) lub 300 złotych brutto (nie później niż 3 dni robocze po zakończeniu kursu). Wszyscy uczestnicy otrzymują paragon/fakturę imienną lub fakturę VAT (w przypadku działalności gospodarczej). Aby otrzymać fakturę VAT, należy w formularzu, podczas zapisów, podać niezbędne dane. W przeciwnym wypadku zostanie wystawiona faktura imienna.
Zawartość merytoryczną kursu stanowią wykłady odnoszące się do przebiegu liturgii Mszy świętej i poszczególnych sakramentów oraz aspektów praktycznych. Na zakończenie kursu przeprowadzamy test sprawdzający wiedzę uczestników. Test składa się z 25 pytań, generowanych indywidualnie dla każdego uczestnika (test można zdawać wielokrotnie, zalicza 90% poprawnych odpowiedzi). Wykłady dostępne są w formie premierowych projekcji filmu w YT, w ich trakcie sprawdzana jest obecność.
Opłatę należy wnieść (po skutecznej rejestracji) na konto Caritas Archidiecezji Łódzkiej Działalność Gospodarcza (90-507 Łódź, ul. Gdańska 111). Konto: Pekao S.A. V O/Łódź, nr konta: 58 1240 1545 1111 0010 2311 2309. W opisie przelewu prosimy wpisać: Kurs liturgiczny 27 kwietnia 2024 + Imię i Nazwisko. Jeśli ktoś wnosi opłatę za więcej niż jedną osobę, prosimy o dokonanie osobnego przelewu dla każdej osoby. Nie wysyłamy mailowego potwierdzenia wniesienia opłaty.
Przebieg kursu
Po wysłaniu prawidłowo wypełnionego formularza, kandydaci natychmiast otrzymują na podany przez siebie mail (jeśli nie przyjdzie, prosimy sprawdzić folder Spam lub Oferty), prośbę o potwierdzenie rejestracji. Po potwierdzeniu system wysyła kolejny mail, który zawiera link umożliwiający anulowanie rejestracji (uwaga! Po skorzystaniu z tego linku z naszego systemu znikają wszelkie dane, jeśli zatem ktoś zrobi to przypadkowo, nie będzie już miał możliwości udziału w kursie - konieczna jest w takim przypadku ponowna rejestracja). Dopiero potwierdzenie rejestracji oznacza znalezienie się na liście uczestników i dopiero po jego otrzymaniu można dokonać przelewu.
Zarejestrowani uczestnicy, po potwierdzeniu udziału w kursie, a przed jego rozpoczęciem, otrzymają dwa maile: pierwszy, wysłany 25 kwietnia późnym wieczorem, będzie zawierać podstawowe informacje organizacyjne. Drugi, wysłany 26 kwietnia późnym wieczorem, zawierać będzie linki do materiałów kursowych i strony testowej.
Niektórzy z uczestników (poinformujemy ich o tym osobnym mailem) zostaną poproszeni w trakcie kursu o zalogowanie się, za pomocą Google Meet i urządzenia z włączoną kamerą - link zostanie przesłany w trakcie kursu.
Aby zaliczyć kurs, należy w czasie rzeczywistym uczestniczyć we wszystkich wykładach obowiązkowych (udostępnianych na żywo za pomocą platformy YT, sprawdzamy obecność w trakcie zajęć) oraz zaliczyć do północy 27 kwietnia test (test składa się z 25 pytań, zalicza minimum 90% prawidłowych odpowiedzi, test można powtarzać). Potwierdzeniem zaliczenia testu jest ekran końcowy z wynikiem (prosimy o zrobienie screena), nie wysyłamy mailowego potwierdzenia - o tym fakcie informuje ekran końcowy.
Kurs należy odbyć osobiście. Poza wyjątkami nie mogą w nim uczestniczyć osoby korzystające z tego samego numeru IP.
Uwaga! Dokumenty poświadczające udział w kursie (laminowany identyfikator ze zdjęciem - wielkości karty płatniczej - oraz papierowe zaświadczenie) wysyłamy drogą pocztową (wysyłka w środę/czwartek po zakończeniu zajęć). Doświadczenia ostatnich edycji wskazują na to, że ok. 1% przesyłek nie dociera do adresata, przy czym 3/4 z nich - z powodu niepełnego adresu. UWAGA! W przypadku zwrotu przesyłki z powodu niepełnego adresu, ponowna wysyłka na poprawny adres możliwa jest po uiszczeniu opłaty dodatkowej.
Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w kursach liturgicznych organizowanych przez diecezję, w której Państwo mieszkają lub pracują. Jeśli nie ma takiej możliwości - zapraszamy do nas.
Szczegółowe informacje o kursie znajdą Państwo w dedykowanym wydarzeniu na Facebooku https://fb.me/e/7cY2CwCYC oraz w specjalnej sekcji FAQ: https://fb.me/e/1EMlTpzEw
Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania, prosimy o kontakt mailowy: media(a)archidiecezja.lodz.pl.
Kurs organizowany jest przez Komisję ds. Liturgii Kurii Metropolitalnej Łódzkiej. Naszymi partnerami są Caritas Archidiecezji Łódzkiej i Radio Plus Łódź.
Zgodnie z art. 8 ust. 1 Dekretu ogólnego w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych w Kościele katolickim wydanym
przez Konferencję Episkopatu Polski w dniu 13 marca 2018 r. (dalej: Dekret)
informuję, że: