Autor: ks. Paweł Kłys
Wyświetleń: 1876
Chabielice - wakacyjna pielgrzymka
Udostępnij

W dniach 11-13 lipca 2018 roku odbyła się pielgrzymka autokarowa z parafii Chabielice do Sanktuarium Matki Bożej Królowej rodzin w Wambierzycach. Po drodze nawiedziliśmy Sanktuarium Maryjne, Strażniczki wiary w Bardzie, odwiedziliśmy Park Zdrojowy i Pijalnię wód w Dusznikach Zdroju. Wielkie duchowe przeżycie towarzyszyło nam podczas nawiedzenia Kaplicy Czaszek w Czermnej.

Noclegi i wyżywienie zapewnił nam Dom Pielgrzyma św. Rodziny w Wambierzycach. Drugi dzień naszego wspólnego wyjazdu spędziliśmy w Pradze – stolicy Czech. Pod przewodnictwem pana przewodnika Stanisława zwiedziliśmy najważniejsze miejsca Pragi, m.in. Katedrę, zamek na Hradczanach, most Karola. Zjedliśmy na obiad czeskie knedliczki i po krótkim czasie na zakupy wróciliśmy na kolację i nocleg do Wambierzyc. Trzeciego dnia do południa zwiedziliśmy Minieuroland w Kłodzku, urocze miejsce pełne kwiatów, różnorodnej roślinności i miniatur znanych budowli świata i Kotliny kłodzkiej.

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Górze św. Anny, gdzie wzięliśmy udział w Eucharystii i zjedliśmy postny obiad. Do domu wróciliśmy ubogaceni duchowymi wrażeniami i pełni wdzięczności Bogu za pogodę i otrzymane łaski. W wakacyjnym wyjeździe wzięło udział 45 osób z ks. Proboszczem Stanisławem Haładajem, który podziękował swoim wiernym za wspólnie spędzony czas i zaprosił na przyszły rok do wyjazdu do Medziugorje.